Polecam

niedziela, 25 marca 2018

UFO w Kaliszu - kontynuacja tematu

Dziś kontynuuje temat, który opisałem 18 marca 2018r. " UFO dysk w Kaliszu - druga połowa lat '80 " i który pan Miron zakończył słowami " Po kilku latach rozmawiałem o tym z mieszkającym tam wujkiem H. i mieszkającym 5 km dalej wujkiem A.  Opowiedzieli mi o swoich obserwacjach z lat wcześniejszych....".

Ci z państwa, którzy nie czytali pierwszej części odsyłam najpierw do niej pod ten adres :  http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2018/03/ufo-dysk-w-kaliszu-druga-poowa-lat-80.html 

Część druga - pan Miron przedstawia obserwacje swojego wujka " H " : 


Kilka lat po zdarzeniu opisanym wcześniej podjąłem temat z wujkiem H, który mieszka w miejscu zdarzenia od urodzenia. Powiedział, że kilka lat wcześniej ( brak dokładnej daty, być może w okresie zbliżonym do mojej obserwacji) w letnia duszną noc zwyczajnie nie mógł usnąć. Na pierwszym piętrze z korytarza jest taras wysunięty na północ. Wyszedł na niego na fajkę.  Zobaczył poruszający się świetlny punku - obrazowo patrząc na północ z godziny dziesiątej na drugą. Punkt poruszał się w kierunku
wschodnim, stosunkowo niedaleko, wielkością i kolorem zbliżony bądź tożsamy z tym obserwowanym przeze mnie.  w pewnym momencie zatrzymał się i delikatnie zbliżył w kierunku obserwatora stając się odpowiednio większym.  Zawisł, jakby się przyglądał. Po krótkiej chwili, ok 2 minut, pospiesznie oddalił  się w pierwotnym kierunku.
Wujek opowiadam, że jeszcze raz czy dwa wcześniej obserwował  jakieś światełko, ale  brał je za "spadającą gwiazdę" i nie przywiązywał uwagi do "mignięć".


W następnym materiale, który ukaże się już niebawem przedstawię trzecią część relacji pana Mirona, będzie o obserwacji drugiego wujka - wujka " A ", także w Kaliszu w tamtym okresie.


                                                                              Kalisz z lotu ptaka

Jeśli sądzisz, że mogłeś być obserwatorem obiektu / ów z powyższego tekstu to napisz do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Możesz do mnie również napisać jeśli przeżyłeś coś intrygującego z obszaru nieznanego.Anonimowość na życzenie zapewniona.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz